עו"ד זול בסוף זה יוצא יקר

בחרו לכם עורך דין מנוסה שהנו מומחה לענייני גירושין שיתמוך בכם, גם מקצועית וגם רגשית. זכרו, זוהי כנראה הצומת הכי חשובה בחיים שלכם. עורך הדין המנוסה שאליו כנראה תפנו לאחר שתבינו כי טעיתם בבחירה, לא תמיד יוכל לתקן נזקים שכבר נגרמו לתיק. ואז, גם תשלמו כפל שכר טרחה, וגם תאלצו להתמודד עם תוצאות שהיו יכולות להיות טובות בהרבה מבחינתכם. (כמאמר חז"ל: "גם אכל דג מבאיש, גם לקה 40 מלקות, וגם גורש מן העיר")

כדאי להעדיף עורך-דין שהגיע לפרקטיקת דיני המשפחה מתחום הליטיגציה, שם רכש את הבסיס והידע בניהול הליכים בבתי דין ומשפט בכל הערכאות. מדובר בניסיון ובידע משפטי רחבים ורבי ערך החשובים מאוד לפרקטיקת דיני המשפחה. לא פעם אכן, מוכרעים תיקי משפחה על-ידי ניסיון וכישורי ליטיגציה רבי שנים (ליטיגציה: אמנות ההופעה והטיעון בבית המשפט).

כדאי גם לחפש עו"ד שב”ארגז הכלים” שלו מצוייה גם אמנות הגישור עם התמחות מיוחדת בגישור משפחה. כישורים כאלה המצויים אצל עורך הדין שתבחרו הנם בעלי ערך מוסף גבוה. יכולות הגישור של עו”ד כזה, מאפשרות לו להציע ללקוחותיו פתרונות “מחוץ לקופסא” מתוך עמדת כוח – ולזהות את ההזדמנויות ליישומם של פתרונות כאלה.

בחרו עו"ד ה מכיר היטב את שדה הקרב המשפטי ואת הדרכים לנצח בו אך יחד עם זאת, מכיר הוא גם את המחירים שגובה מלחמה כזו, גם מאלה שמנצחים בה. בחרו עו"ד היודע להילחם ולנצח, אך לא כזה שש אלי קרב.

בחרו עו"ד שהסינרגיה שבין הכשרתו המשפטית והאקדמית לבין ניסיונו רב השנים, יהווה עבורכם יתרון מכריע; שכן בסופו של דבר, רובן המכריע של המחלוקות בהן נדרשת התערבות משפטית, נסוב על ענייני כספים וממון. מחלוקות אחרות שניטשות בין גבר ואישה המצויים בהליך הגירושין, כדאי שתהיינה מופקדות בידיו של עורך-דין מנוסה, שהנו גם אדם בעל ניסיון רלוונטי אישי ורב בניהול מערכת הגירושין עד לניצחון בה – ובכל זאת בלא להותיר אדמה חרוכה.

כתבו לנו

גלילה למעלה
Play Video
דילוג לתוכן